Зроби клієнта постійним покупцем

Зроби клієнта постійним покупцем

Впродовж цього року ми з вами знайомилися з усіма етапами продажів. Сьогодні хочемо поділитися ще кількома фішками для ефективнішого спілкування з клієнтом. Адже моментні продажі завжди дуже приємні, але необхідно мати базу постійних клієнтів. Це ті покупці, які повертаються лише до вас. Якщо клієнт купив матрац, він потім прийде за подушкою або ковдрою, приведе друга або родича і рекомендуватиме ваш магазин всім знайомим.

Як зробити з випадкового покупця постійного клієнта?

Спочатку рекомендуємо зробити співрозмовника центром уваги.

Нам завжди приємно почуватися особливими, тим паче коли ми прийшли витратити гроші. Намагайтеся приділити максимальну увагу кожному клієнту, навіть якщо ви зайняті й не можете всіх відразу проконсультувати. Покажіть, що ви пам’ятаєте про нього, дайте порозглядати поліграфію або зразки матраців. Покупець не повинен почуватися обділеним. Навіть якщо він зайшов проконсультуватися або згаяти час (ми з вами розбирали типи клієнтів посилання), він завжди повернеться туди, де його помітили та допомогли. І не забувайте про «сарафанне радіо». Не здійснивши покупку прямо зараз, людина все одно може рекомендувати саме ваш магазин усім друзям та знайомим.

Важливо зробити команду магазину одним цілим.

За своєю спиною завжди приємно відчувати захист та підтримку. Тому необхідно з робочого колективу створити справжню ефективну команду, яка в будь-якій ситуації прийде на допомогу. Ми всі стикаємося з різними покупцями, і у розв’язанні проблеми важливий досвід кожного менеджера. Клієнт завжди відчуває атмосферу магазину та колективу. Йому приємно перебувати у дружньому колі людей, де кожен допоможе йому чи прийде на допомогу менеджеру-консультанту. А продавець впевненіше почувається, знаючи, що він може звернутися за порадою до колег або керівництва.

Третя рекомендація: настрій – ключ до успіху.

Станьте другом покупця. Гарний настрій, усмішки й почуття гумору допомагають налагодити контакт. Порадьте клієнту, поділіться власним досвідом чи досвідом інших покупців. Консультуйте, начебто вибираєте матрац собі. Щирість допоможе в роботі з клієнтом більше ніж бажання продати. Покупець завжди розуміє, коли йому просто хочуть продати будь-який матрац, аби продати. А все вищезгадане зробить свою справу, і покупець любитиме ваш магазин.

Йдемо далі. Зворотний зв'язок важливий!

Завжди намагайтеся отримувати зворотний зв'язок. Будь-якій людині приємно, коли після покупки продавець уточнить його думку. Подібне ставлення показує, наскільки ви та магазин цінуєте кожного покупця і хочете, щоб він був задоволений. Також ви можете залишити клієнту свій номер телефону, аби він міг з вами проконсультуватися щодо матраців або супутніх товарів. Це підкуповує та викликає позитивні емоції у будь-якої людини.

Ці рекомендації допоможуть вам створити базу постійних вдячних клієнтів, які цінуватимуть вас. Людські взаємини – це фундамент, на якому вибудовується процес продажів. Ми чуємо поняття «постійний клієнт» і в нас одразу виникає образ відданого та лояльного покупця, який здійснює повторні покупки або приводить до вас інших покупців за своєю рекомендацією. Як випадковий клієнт стає незмінним покупцем? Дуже просто. У кожного в голові є свій чек-лист цінностей, якщо ви йому відповідаєте, то він одразу ставить ваш магазин на перше місце, проте для цього недостатньо просто продати якісний товар чи надати послугу, необхідно ще щось! Завжди пам'ятайте про довіру клієнта, і у вас все вийде!

А ми з вами незабаром продовжимо наш цикл пізнавальних статей. Дякуємо, що ви з нами!