Основи мерчандайзингу: POS-материали.

Як можна зробити ненав’язливу рекламу, яка приваблюватиме споживачів? Таким питанням цікавиться кожен продавець, менеджер або директор торгової точки. У цій статті ми відповідаємо на нього. Сьогодні мова йтиме про POS-матеріали, як продовження нашої рубрики про основи мерчандайзингу.

Що таке POS-матеріали? Абревіатура POS перекладається як point of sales - "точка продажу". Це всі матеріали, які допомагають встановити контакт із покупцем вже на місці покупки. Вони завжди яскраві, незвичні, завдяки їм у торговій точці легко зорієнтуватися, звернути увагу на новинки та знижки. POS-матеріали не такі ненав‘язливі, як, наприклад, відеоролики або радіореклама, вони спрямовані на моментальні, імпульсивні рішення покупця. Основні їх функції: привести покупця в точку продажу, проінформувати про новинки та знижки, звернути увагу на певні особливі товари, підвищити впізнаваність торгових марок і, звичайно, стимулювати покупки.

Які є види POS-матеріалів?

Вони поділяються на внутрішні та зовнішні.

Зовнішні POS орієнтовані на привернення уваги покупця до вашого бренду, аби зацікавити його та запам’ятатися. Крім того, такі матеріали допомагають привести клієнта саме у Вашу торгову точку.

Внутрішні POS спрямовані на те, щоб зонувати вашу торгову точку, розрекламувати колекцію матраців і виокремити особливі групи товарів, наприклад, акційні або найбільш продавані.

Розпочнемо із внутрішніх POS-матеріалів. Особливу увагу слід звернути на стійку з макетами матраців. З її допомогою ви зможете продемонструвати покупцеві наповнення вибраних моделей, стимулюючи купівлю товару.

Хороший вибір POS-матеріалу для продажу матраца - брендований килимок для ніг. З його допомогою матрац не забрудниться взуттям покупця, коли він лягатиме на виріб у торговій точці, а також килимок може рекламувати колекцію, і клієнт її запам‘ятає. Ще один вид рекламних матеріалів - це акційна табличка або табличка "новинка", яка допомагає покупцеві зорієнтуватися у категоріальному ряді матраців і поліпшує продажі торгових точок, адже подібний POS більше приваблює увагу.

Наступний вид матеріалів - це плакати та банери. Завдяки поліграфії ви можете звернути увагу покупця на асортимент магазину або зацікавити клієнта прийти до вас, розмістивши її біля входу, наприклад, у ТРЦ. Подібна яскрава реклама чудовий спосіб привернути увагу перехожих на ваш магазин.

Друковані видання, такі як газета "На добраніч" та брошура "Матрацний навігатор", розміщені в магазині, допоможуть покупцеві зорієнтуватися у всіх колекціях матраців.

Якщо ви хочете привабити людину, яка проходить повз, завітати до вашого магазину, зовнішні POS-матеріали можуть змусити задуматися про покупку навіть того клієнта, який її не планував.

Зробіть ваш магазин помітнішим завдяки боді-стенду, стиль якого адаптується під асортимент вашої торгової точки.

Також Ви можете прорекламувати себе за допомогою брендування авто, канцелярії, тротуарної графіки, пілларів, щитів, лайт-боксів тощо. Загалом нараховується понад 500 найменувань POS-матеріалів, проте ми обговорили з вами найпопулярніші та доступні вашим магазинам.

Будь-який із згаданих видів допоможе підвищити продажі, розрекламувати магазин і асортимент, чим креативніша POS, тим більше вона запам’ятається покупцеві - і він прийде саме до вас.


Читайте також

Чому раніше люди спали сидячи?

Чому раніше люди спали сидячи?

Сучасне житло значно відрізняється від тих замків і палаців, в яких люди жили в Середні віки. Напевно кожен з нас бував на екскурсії в старовинних замках і зв...
Матраци у вакуумному пакованні

Матраци у вакуумному пакованні

Всі матраци можна класифікувати за багатьма характеристиками – пружинні та безпружинні, у тканині стрейч та жаккард, з необмеженим рівнем навантаження та...
5 правил для швидкого сну

5 правил для швидкого сну

1. Пити напої, що містять кофеїн, шкідливо в другій половині дня. Всім відомо, що зелений чай за вмістом кофеїну міцніший напій, ніж сама кава, і, як і каву, й...