
Основи мерчандайзингу: POS-материали.
Як можна зробити ненав’язливу рекламу, яка приваблюватиме споживачів? Таким питанням цікавиться кожен продавець, менеджер або директор торгової точки. У цій статті ми відповідаємо на нього. Сьогодні мова йтиме про POS-матеріали, як продовження нашої рубрики про основи мерчандайзингу.
Що таке POS-матеріали? Абревіатура POS перекладається як point of sales - "точка продажу". Це всі матеріали, які допомагають встановити контакт із покупцем вже на місці покупки. Вони завжди яскраві, незвичні, завдяки їм у торговій точці легко зорієнтуватися, звернути увагу на новинки та знижки. POS-матеріали не такі ненав‘язливі, як, наприклад, відеоролики або радіореклама, вони спрямовані на моментальні, імпульсивні рішення покупця. Основні їх функції: привести покупця в точку продажу, проінформувати про новинки та знижки, звернути увагу на певні особливі товари, підвищити впізнаваність торгових марок і, звичайно, стимулювати покупки.
Які є види POS-матеріалів?
Вони поділяються на внутрішні та зовнішні.
Зовнішні POS орієнтовані на привернення уваги покупця до вашого бренду, аби зацікавити його та запам’ятатися. Крім того, такі матеріали допомагають привести клієнта саме у Вашу торгову точку.
Внутрішні POS спрямовані на те, щоб зонувати вашу торгову точку, розрекламувати колекцію матраців і виокремити особливі групи товарів, наприклад, акційні або найбільш продавані.
Розпочнемо із внутрішніх POS-матеріалів. Особливу увагу слід звернути на стійку з макетами матраців. З її допомогою ви зможете продемонструвати покупцеві наповнення вибраних моделей, стимулюючи купівлю товару.

Хороший вибір POS-матеріалу для продажу матраца - брендований килимок для ніг. З його допомогою матрац не забрудниться взуттям покупця, коли він лягатиме на виріб у торговій точці, а також килимок може рекламувати колекцію, і клієнт її запам‘ятає. Ще один вид рекламних матеріалів - це акційна табличка або табличка "новинка", яка допомагає покупцеві зорієнтуватися у категоріальному ряді матраців і поліпшує продажі торгових точок, адже подібний POS більше приваблює увагу.
Наступний вид матеріалів - це плакати та банери. Завдяки поліграфії ви можете звернути увагу покупця на асортимент магазину або зацікавити клієнта прийти до вас, розмістивши її біля входу, наприклад, у ТРЦ. Подібна яскрава реклама чудовий спосіб привернути увагу перехожих на ваш магазин.

Друковані видання, такі як газета "На добраніч" та брошура "Матрацний навігатор", розміщені в магазині, допоможуть покупцеві зорієнтуватися у всіх колекціях матраців.
Якщо ви хочете привабити людину, яка проходить повз, завітати до вашого магазину, зовнішні POS-матеріали можуть змусити задуматися про покупку навіть того клієнта, який її не планував.
Зробіть ваш магазин помітнішим завдяки боді-стенду, стиль якого адаптується під асортимент вашої торгової точки.
Також Ви можете прорекламувати себе за допомогою брендування авто, канцелярії, тротуарної графіки, пілларів, щитів, лайт-боксів тощо. Загалом нараховується понад 500 найменувань POS-матеріалів, проте ми обговорили з вами найпопулярніші та доступні вашим магазинам.
Будь-який із згаданих видів допоможе підвищити продажі, розрекламувати магазин і асортимент, чим креативніша POS, тим більше вона запам’ятається покупцеві - і він прийде саме до вас.
Читайте також


Матраци у вакуумному пакованні
