Головний колір 2021 року

Напевно, кожен з нас стикався з ситуацією, коли не можеш словесно пояснити відтінок кольору? А бувало таке, що ви називаєте колір «салатовим», а хтось каже, що він «зелений»?

Як літери для мови, як ноти для звуків, так і система стандартів кольору Pantone, в якій кожен відтінок має свій номер, була розроблена, як крок у бік єдиного розуміння кольорів.

З 2000 року інститут кольору Pantone на основі досліджень називає головний колір року. У грудні компанія оголошує, який відтінок буде найбільш модним, трендовим і бажаним у всьому світі. Окремо Pantone створює карти тонів для кожного сезону.

Як же це відбувається? Дізнаймося.

Ці дослідження не є секретом, і фахівці Pantone завжди із задоволенням діляться методами своєї роботи. Так, вже навесні вони починають пошуки того самого - головного кольору майбутнього року. Все літо й осінь вони аналізують модні тенденції в усіх сферах життя. Не виключенням є і меблева промисловість. Соціальні мережі, подіумні тенденції та фотографії сотень тисяч людей з різних куточків світу - все це є джерелом вивчення фахівців Інституту кольору.

Так команда формує "контрольні точки" і приклади кольорів, які вони бачать у світі мистецтва та дизайну. Також на вибір фахівців впливають соціальні та культурні зміни в суспільстві. Поступово вони звужують вибірку, поки не зійдуться на одному відтінку.

Аналізуючи ті чи інші кольори, вони намагаються зрозуміти, чому саме до них звертаються люди, що саме ці кольори означають для них і про що говорять; як характеризують настрої людей і до чого закликають!

Так головним кольором 2021 року був названий спокійний світло-блакитний колір під назвою - кумулус, що в перекладі з англійської означає - «купчасті хмари». Саме купчасті хмари в природі вказують на теплу і ясну погоду, так і колір «кумулус» - стане символом спокою і віри в краще завтра!

Кумулус - це символ енергії і нових звершень, а 2021 рік, на думку фахівців Pantone, стане для всіх нас роком вдосконалення і перезавантаження.

Вибираючи такий спокійний і умиротворений колір, фахівці Інституту кольору дають всім нам можливість створювати навколо себе ті простори, в яких нам буде комфортно і спокійно.

Головний меседж кольору «кумулус» - надихнути і підтримати людей в цей непростий час, дати надію на те, що після дощу завжди буває веселка і наше життя, попри все, триває. Потрібно просто впевнено йти вперед зі світлими помислами та добрими думками, адже світ навколо нас - це результат дій і думок кожного з нас.


Читайте також

American Dream: огляд колекції

American Dream: огляд колекції

В асортименті матраців виробництва ЕММ представлена унікальна колекція American Dream. Це матраци, які припадуть до смаку тим, хто полюбляє оригінальність, розк...
Вітрина меблевих магазинів

Вітрина меблевих магазинів

Вітрина магазину - це як обкладинка глянцевого журналу, переглядаючи яку, ми приймаємо рішення про покупку. А привертає нашу увагу цікава картинка і сенсаційні...