Етапи продажів: крос-продажі

Як часто ваш клієнт купує ще щось разом з товаром, за яким прийшов? Якщо ваша відповідь – «часто», то ви відмінно володієте технікою крос-продажів! Якщо не часто, тоді ця стаття буде для вас дуже корисною.

Що таке крос-продажі?

Це техніка збільшення середнього чека клієнта шляхом надання додаткових послуг і товарів.

Для того щоб застосувати метод крос-продажів, необхідно врахувати три основних правила:

  1. Відповідність. Додатковий товар повинен підходити і доповнювати основний. Наприклад: при покупці матраца пропонувати наматрацник, а не приліжковий світильник.
  2. Чіткість. Пропонувати не більше трьох супутніх товарів або послуг, інакше це перетвориться на інформаційну атаку, що заплутає клієнта, і як наслідок він не зможе зосередитися на чомусь конкретному.
  3. Тут і зараз. Пропонуйте супутній товар під час основного продажу, клієнт уже налаштований витратити гроші й погодиться на додаткову покупку швидше. Особливо, якщо ви зробите акцент на тому, що йому не доведеться знову витрачати час на візит до магазину.

Що ще важливо в крос-продажах?

Спостерігайте за клієнтом у момент презентації основного товару, на що ще він звертає увагу: затримує погляд на іншому товарі чи ставить запитання щодо додаткового асортименту магазину.

Також при цьому відмінно працює метод «сторонньої думки». Наприклад: купуючи матрац, багато покупців обирають також наматрацник, при цьому економлять гроші, виключаючи витрати на хімчистку в майбутньому.

Не зайвим буде зробити акцент на вигоді: при покупці додаткового товару вже діятиме знижка.

Ще один зі способів збільшити середній чек, це створити комплексні пропозиції за вигідною ціною. Об'єднуйте товари, що доповнюють один одного, демонструючи вигоди від придбання декількох позицій в одному чеку.

Не забувайте, що вдалим ходом буде правильно пророблена презентація. Наприклад, на ліжко з матрацом помістіть подушки або ковдру. Покупець вже наочно буде бачити, що ще йому необхідно для комфортного сну.

І найголовніше правило в крос-продажах – це пам'ятати про них і застосовувати на практиці, пропонуючи кожному клієнту придбати додатковий супутній товар.


Читайте також

Перевірка якості матраців ЕММ

Перевірка якості матраців ЕММ

Вся продукція, яка виготовляється на заводі ЕММ, проходить обов’язкову багаторівневу перевірку в лабораторії якості. Завдяки проведенню трирівневого контр...
Ковдри: види і переваги

Ковдри: види і переваги

В асортименті ЕММ ковдри представлені в колекції Day & Night. На вибір покупця доступні чотири моделі - Ковдра літня, Ковдра міжсезонна, Ковдра зимова вовня...
Матраци Take & Go Bamboo: огляд колекції

Матраци Take & Go Bamboo: огляд колекції

Take & Go Bamboo – колекція, в якій представлено чотири моделі безпружинних матраців - NeoBlack, NeoGreen, NeoBlue, NeoWhite. Висота виробів 16 см (...