Ефективна презентація

Представляємо вашій увазі третю статтю з циклу «Етапи продажів». У цьому матеріалі ми ознайомимо вас з новим етапом — ефективна презентація.

До етапу презентації слід переходити, коли вже виявлені потреби клієнта, і ви маєте повне уявлення про всі його побажання та вподобання. Володіючи цією інформацією та добре орієнтуючись в асортименті продукції, ви з легкістю будете розуміти, які моделі матраців або аксесуарів для сну варто презентувати клієнтові. Для того щоб все пройшло вдало і консультація закінчилася продажем, є кілька секретів. Ділимося ними з вами.

Секрети ефективної презентації:

  1. Обмежте кількість моделей, які пропонуєте клієнту на вибір.Занадто багато найменувань матраців розсіює увагу покупця. Він губиться у великій кількості інформації, починає сумніватися і бере паузу, озвучуючи фразу «Мені треба подумати». Оптимальна кількість — 3 моделі, бажано в різному ціновому сегменті.

  2. Говоріть мовою вигод для клієнта. Переводьте властивості виробу в конкретні вигоди для покупця.Властивість — це характеристика товару. Наприклад, наповнення матраца, його висота і навантаження, рекомендований термін експлуатації і т. д. Вигода – це пояснення, як та чи інша характеристика розв’яже проблему клієнта. Для зв'язку властивостей і вигод виробу застосовуйте фрази: «це забезпечить вам», «таким чином ви отримаєте», «завдяки цьому ви зможете» і т. д. Наведемо кілька прикладів:Пружинний блок Pocket Spring, який є основою в цьому матраці, забезпечить правильне положення хребта під час сну; Високоеластична піна Carbon має комірки різної форми, що адаптовуються під навантаження, завдяки цьому вам з чоловіком буде однаково комфортно, попри різницю у вазі.

  3. Говоріть просто, намагайтеся не використовувати складні терміни.Спілкуйтеся з клієнтом його мовою, у властивому йому темпі мовлення.

Також рекомендуємо по можливості запропонувати покупцеві лягти на представлені моделі матраців. Особисте відчуття комфорту прискорить прийняття рішення про покупку.

Завжди пам'ятайте про те, що ваше власне ставлення до товару впливає на ефективність презентації. Дуже складно рекомендувати те, у що самі не вірите, і навпаки, переконаність в якості продукції та виробникові додає впевненості продавцеві, і клієнт це відчуває.

Застосовуючи ці прості та дієві секрети ефективної презентації, ви збільшуєте ймовірність здійснення покупки.


Читайте також

Матраци Sleep and Fly Fitness: огляд колекції

Матраци Sleep and Fly Fitness: огляд колекції

Колекція ортопедичних матраців Sleep and Fly Fitness створена у 2018 році. Її основний слоган - Життя в стилі Fitness. Почни з матраца! Вироби колекції приверну...
ТОП-5 креативних матраців

ТОП-5 креативних матраців

Матраци пружинні та безпружинні, латексні й з піною Memory Foam, різної висоти і рівня жорсткості, розміру і форми. Здавалося б, що ще можна вигадати, щоб зди...
Піна Memory Foam: особливості та переваги

Піна Memory Foam: особливості та переваги

Memory Foam – матеріал, який застосовується в складі ортопедичних матраців, мініматраців і подушок. Ознайомимося докладніше з особливостями цього матеріал...